Mindenféle

Vállalkozom. És Te?

Elég már az alkalmazotti létből? Tudod, hogy Te sokkal jobban csinálnád, mint a főnök? Vállalkozz! Kezdj sajátba! Ha gondolkodsz rajta vagy már meg is tetted, írj. Írd meg, mi ment könnyen, mit nem értesz, hol érezted, hogy el fogsz bukni, hogy feladod és hogy lendültél túl a problémákon... Én is most kezdem. Vállalkozom. Ötleteim vannak, de elképzelésem sincs hogy mi vár rám. Segítsünk egymásnak, mi: Vállalkozó Szelleműek!

Friss topikok

Archívum

Cégalapítás 1 óra alatt? Nevetséges

2009.12.13. 22:10 :: batorka

Kezdetben volt az érzés hogy jobb vagyok a főnöknél. Hogy minden olyan gördülékenyen és jól menne, ha én irényítanék. Aztán jött az ötlet. A saját területemen jó vagyok, a munka egyre kevesebb kihívással jár. Miért ne vállalkoznék? Kaptam pár erős impulzust, vállalkozó kedvű társakat és hatalmas lelkesedést. Rakjuk össze amink van, és álmodjunk együtt egy nagyot.

Vállalkozzunk! Kft alá persze nem adjuk. 2 tulajdonos, én mint ügyvezető és egy külsős bedolgozó. Így indultunk közel két hónapja.

Jelen állapot: 1 bebukott cégalapítás, 1 függőben lévő cégbejegyzés, 1 cégnév-ellopás, 1 tulajdonos kilépett, én és a külsős pedig tulajdonosok lettünk. Most hárman vagyunk, cégünk még nincs, csak logónk.

Azért indtottam ezt a blogot, mert nem érzem úgy, hogy valamit rosszul csináltunk. És valahogy mégis olyan döcögősen indul a dolog. Annyi a nem várt akadály, a csapda.. Szeretném, ha a saját tapasztalataimből más is tanulhatna majd, szeretném, ha másnak könnyebben menne a vállalkozás-indítás mint nekem. Ezért szép sorjában elmesélem majd a buktatókat. De mindent én sem tudhatok.

Úgy érzem, szükség van rá, hogy ne csak egymást marjuk, fúrjunk, könyököljünk és keresztbe tegyünk, ahol tudunk. Hogy segítsünk egymásnak, hogy megosszuk a tapasztalatainkat. Szerintem.

Például: tudta valaki rajtam kívül, hogy az egyszerűsített cégbejegyzés, amihez elméletileg csak néhány papírt kell aláírni és illetéket befizetni, akár 1 hétig is elhúzódhat?

Mert én nem. Jó lett volna tudni... vagy másik ügyvédet keresni.

3 komment

Címkék: ügyvéd kezdetek vállalkozás vállalkozó cégalapítás

A bejegyzés trackback címe:

https://vallalod.blog.hu/api/trackback/id/tr131595310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyopár Tejpor 2009.12.14. 12:32:06

Hasonló cipőben járok :)

batorka 2009.12.14. 13:12:32

@Gyopár Tejpor: akkor nem vagyok egyedül :) és hogy próbálod gyorsítani a dolgokat?

Gyopár Tejpor 2009.12.14. 13:28:42

@batorka: Mivel műszaki beállítottságú vagyok, sosem értettem meg a papírtologatókat, így első nekifutásra ideges lettem, és az ügyvéd nyakára jártam. Nem segített. Majd rájöttem arra, amit már előtte is tudtam: Akkor van megcsinálva a munka, ha megcsinálom. Nem lehet másokra várni, legalábbis a kezdeteknél nem.
süti beállítások módosítása